loading...
دانلود دوست
amin TNT بازدید : 206 1394/10/16 نظرات (0)

لرژی هایی که در بینی مشکلاتی را ایجاد می کنند ، از جمله تب یونجه یکی از انواع حساسیت در کودکان است . هنگامی که گرده های گل در بهار در هوا پخش می شوند ، بعضی از افراد شروع به عطسه می کنند و از بینی آنها آب می اید .

"\"حساسیت"

حساسیت در کودکان

 حساسیت در کودکان نسبت به شیر و شیر خشک ها شایع است . حساسیت نسبت به شیر خیلی کمتر از آن است که اغلب مردم فکر می کنند . بچه های کوچک معمولا از درد دل می نالند ، ولی اغلب به خاطر رشد ناکافی دستگاه گوارش است نه به خاطر حساسیت . در نوزادانی که واقعا آلرژی دارند ، نشانه های همیشگی آلرژی دیده می شود و معمولا به خانواده هایی که آلرژی در آنها به صورت ارثی وجود دارد ، تعلق دارند . شیر مادر برای بچه های خانواده های آلرژیک ایده آل است، ولی در مورد کودکی که شیر خشک می خورد و نسبت به آن حساسیت نشان می دهد باید شیرخشک او را عوض کرد . پزشک معمولا در این گونه موارد شیر خاصی را توصیه می کند .

درباره ی حساسیت در کودکان بیشتر بدانید

آلرژی هایی که در بینی مشکلاتی را ایجاد می کنند ، از جمله تب یونجه  یکی از انواع  حساسیت در کودکان است . هنگامی که گرده های گل در بهار در هوا پخش می شوند ، بعضی از افراد شروع به عطسه می کنند و از بینی آنها آب می اید . این نشان می دهد که بینی این افراد بیش از حد حساس است و آلرژی دارد ، چون گرده گل بقیه مردم را اذیت نمی کند . بعضی از مردم در فصول بهار به گرده های درختان خاصی حساسیت نشان می دهند و دچار تب یونجه می شوند . اگر بینی کودک شما برای هفته های متمادی ، آن هم در مواقع خاصی از سال ، می خارد ، باید با پزشک مشورت کنید . از نشانه هایی که کودک نسبت به مواد مختلف نشان می دهد و از سابقه خانوادگی شما ، پزشک می تواند نوع آلرژی را تشخیص بدهد . به گزارش اسان طب شربت ها و قرص های ضد حساسیت و استفاده از اسپری داخل بینی در کاهش عطسه و سایر نشانه ها تاثیر دارد . در بعضی از موارد بسیار جدی تب یونجه ، داروی تزریقی توصیه می شود .

سایر حساسیت های بینی ممکن است کمتر شایع باشند ، ولی مشکلاتی بیش از تب یونجه به وجود بیاورند . حساسیت در کودکان نسبت به پر متکا یا موی سگ ، خاک و غبار خانه یا سایر مواد از این جمله هستند . این حسایت ها در تمام طول سال ادامه پیدا می کنند ، دائما از چشم و بینی آب می آید و باعث می شود که کودک از دهان نفس بکشد و فرد مبتلا را واقعا کلافه و عصبی می کند . انسداد دائمی بینی ممکن است کودک را در معرض عفونت های سینوسی قرار دهد .

آسم در بستری کردن کودکان در بیمارستان و غیبت آنها از مدارس نقش زیادی دارد . در این نوع حساسیت در کودکان بر خلاف تب یونجه که بینی دچار حساسیت می شود ، مجاری تنفسی کوچک در ریه ها حساسیت نشان می دهند .

هنگامی که ماده تحریک کننده به مجاری کوچک هوایی می رسد ، این مجاری ورم می کنند و ترشح غلیظی از آنها بیرون می اید و مجاری تنگ می شوند ، در نتیجه تنفس دشوار و با تقلا و صدای زیادی همراه می شود . سرفه ( مخصوصا سرفه های شبانه ) به دنبال تنفس دشوار می آید .

 

منبع مطلب حساسیت در کودکان : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

amin TNT بازدید : 284 1394/10/15 نظرات (0)

در عفونت گوش در کودکان معمولا گوش آن قدر متورم نمی شود که درد بگیرد . مگر این که سرماخوردگی خیلی طول بکشد . بچه بالای دو سال می تواند به شما بگوید چه شده ، ولی نوزاد گوش خود را می مالد و یا به شدت و ساعتها گریه می کند .

عفونت گوش در کودکان

عفونت گوش در کودکان

عفونت گوش در کودکان در بچه های کوچک متداول است ، بعضی از بچه ها به محض این که سرما می خورند گوش درد می گیرند . در دو سه سال اول زندگی ، گوش درد بیشتر دیده می شود . در واقع گوش درد در نتیجه تورم گوش میانی به وجود می آید و معمولا هم ادامه پیدا نمی کند .

عفونت گوش در کودکان چیست ؟

عفونت گوش در کودکان در نتیجه تورم گوش میانی و توسط باکتری یا ویروس ایجاد می شود . گوش میانی از طریق لوله استاش به حلق راه دارد . وقتی که به هر دلیلی این لوله بسته شود (از جمله خلطی که در اثر سرماخوردگی تشح می شود یا تورم ناشی از حساسیت یا لوزه های بزرگ شده ) مایع گوش میانی نمی تواند به عقب حلق بریزد و باکتری ها و ویروس هایی که در عقب حلق هستند وارد لوله استاش می شوند و مایع گوش میانی را عفونی می کنند . چرک شکل می گیرد و گوش میانی متورم و دردناک می شود .

در عفونت گوش در کودکان معمولا گوش آن قدر متورم نمی شود که درد بگیرد . مگر این که سرماخوردگی خیلی طول بکشد . بچه بالای دو سال می تواند به شما بگوید چه شده ، ولی نوزاد گوش خود را می مالد و یا به شدت و ساعتها گریه می کند . کودک ممکن است تب داشته باشد یا نداشته باشد . هر وقت فرزند شما گوش درد می گیرد باید با دکتر تماس بگیرید ، مخصوصا اگر تب کرده باشد . معالجه عفونت های گوش در مراحل اولیه بسیار ساده تر است .

 گوش درد کودک

درمان عفونت گوش در کودکان

قبل از انکه کودک را به پزشک برسانید برای تسکین درد ، کیسه آب گرم را لای پارچه بپیچید و روی گوش او بگذارید .

استامینوفن یا ایبوپروفن هم درد را کاهش می دهند . شربت سینه محتوی کدئین هم که پزشک قبلا برای کودک تجویز کرده در تسکین درد اثر دارد . از دادن داروهایی که برای بزرگسالان تجویز شده اند خودداری کنید . کدئین در تسکین درد و سرفه اثر زیادی دارد . اگر گوش درد خیلی شدید است می توانید همه این راهها را با هم به کار ببرید ، ولی هرگز بیش از یک بار شربت کدئین دار به کودک ندهید ، مگر آن که پزشک تجویز کند .

گاهی اوقات عفونت گوش در کودکان پرده گوش را پاره میکند و بی آن که کودک از درد یا تب شکایت کرده باشد ، روی متکای او آثار چرک را میبینید . گوش کودک را با پنبه پاک کنید و سپس با پنبه آغشته به آب بشوئید . هیچ وقت پنبه مرطوب را داخل گوش کودک نگذارید . بلافاصله به پزشک مراجعه کنید . به گزارش آسان طب  اگر از گوش کودک چرک می اید و پوستش را تحریک می کند ، پوست را با آب خالص بشویید . هرگز داخل گوش او پنبه نگذارید .

 

منبع مطلب عفونت گوش در کودکان : سایت آسان طب

http://asanteb.com

 

amin TNT بازدید : 318 1394/10/15 نظرات (0)

هر چیزی که برایتان اتفاق می‌افتد را بپذیرید، ‌بسیاری از افراد می‌خواهند از زیر بار احساسات غم‌انگیز شانه خالی کنند چرا که برای آنها دردناک است اما تنها پذیرفتن واقعیت است که آنها را آرام خواهد کرد. اتفاق ناامیدکننده‌ ای که در زندگی‌تان روی می‌دهد را بپذیرید.

ناامیدی

ناامیدی

کنترل ناامیدی بسیار مهم بوده زیرا این شرایط باعث عدم تصمیم گیری صحیح و به موقع فرد خواهد بود. هنگامی که در کار و فعالیت روزمره خود احساس گرفتاری کرده و بشدت حس عدم موفقیت را در خود می‌بینید،در این شرایط ناامیدی  و رنجش فرد را از ادامه زندگی طبیعی خود باز می‌دارد. در این شرایط صبر و بررسی وضع کنونی و تطابق با آن شرایط بسیار اهمیت داشته مثلا در زمان بیماری سعی شود باخواندن کتاب و یا دیدن برنامه‌های تلویزیونی بر این حس غلبه شود. به وضع موجود به نوعی دیگر بنگرید و به خود فرصت دهید تا برای رفع آن چاره‌ای اندیشیده شود و در این شرایط وضعیت روحی‌تان بهبود می‌یابد. آخرین باری که حس ناامیدی داشته‌اید را به یادآورده که پس از مدتی از بین رفته و مطمئن باشید که این بار نیز بزودی این مرحله را پشت سر خواهید گذاشت زیرا احساسی موقت و زودگذر است.

برای مقابله با ناامیدی اتفاقات را بپذیرید

هر چیزی که برایتان اتفاق می‌افتد را بپذیرید، ‌بسیاری از افراد می‌خواهند از زیر بار احساسات غم‌انگیز شانه خالی کنند چرا که برای آنها دردناک است اما تنها پذیرفتن واقعیت است که آنها را آرام خواهد کرد. اتفاق ناامیدکننده‌ای که در زندگی‌تان روی می‌دهد را بپذیرید. اما چرا پذیرفتن اتفاقات زندگی برای مقابله با احساسات ناخوشایند ضروری است؟ زیرا در این صورت شما افکارتان آرام نخواهد شد و شما با افکارتان کنار نخواهید آمد. افکار منفی و ناامید کننده در آینده با کمترین تحریکی اوج گرفته و حتی بیشتر از آنچه که شرایط ایجاب می کند،‌ منجر به آزار فرد می‌شود.

برای مقابله با ناامیدی  بر روی عملی کردن آرزوهای خود تمرکز کنید

نتیجه مورد علاقه تان چیست؟ گاهی اوقات دور و برمان آنقدر شلوغ می شود و خودمان را سرگرم حل درگیری ها و مشکلات پیش پا افتاده می کنیم که یادمان می رود هدف اصلی زندگی مان چیست. سعی کنید تا آنجایی که می توانید از پرسیدن این سؤال: “چرا چنین اتفاقی افتاد؟” پرهیز کنید، چرا که پرسیدن این سوال شما را در گذشته نگه داشته و جلوی پیشرفتتان را می گیرد. این سوال هیچ گونه راه حلی برای حل مشکل، به شما معرفی نمی کند.

چیزی که باید به آن توجه داشته باشید دو سوال زیر است:

این بار انتظار دارید که چه اتفاق متفاوتی روی دهد؟

برای رسیدن به آن نقطه چه کاری باید انجام دهید؟

گریه راهکاری برای مقابله با ناامیدی

به یک پستوی مخفی بروید (گریه کنید) فیلمی غم‌انگیز تماشا کنید خودتان را در حمامی محبوس کنید،‌ زیر دوش آب بروید و هر آنچه را که دوست دارید انجام دهید اما گریه کنید. گریه کردن به اشتباه علائم ضعف گفته شده است به ویژه جایی که مردان بیشتر نگران این مساله هستند. گریه کردن مکانیزمی است که همه هیجانهای درونی را تخلیه می‌کند، همچنین تمام استرس ها و تنش‌ها را از شما دور می‌کند و احساس راحتی و سبکی می‌کنید. بنابراین اگر اشکتان می‌خواهد سرازیر شود جلویش را نگیرید و بگذارید سرازیر شود. این کار برای مقابله با ناامیدی موثر است . تنها زمانی که شما به ذهنتان اجازه خلاصی از سموم را می‌دهید قادر خواهید بود که گام‌های مورد نیاز برای خوب شدن و التیام را بردارید.

* ”هیاهو” را کنار بگذارید و ساده سازی را رواج دهید

زمانیکه برای حل مشکلی در حال تلاش هستید، ممکن است آنقدر درگیر یافتن راه حل شوید که ناخواسته کارهای جانبی بسیار زیادی را به آن اضافه کنید و با خودتان هم تصور کنید که “ممکن” است این موارد به شما کمک کنند. اگر نگاهی به سایت های اینترنتی انداخته باشید پر است از تبلیغاتی نظیر “راههای ساده برای راه اندازی و اداره وب سایت” ، “راه های آسان کسب درآمد” و…. این قبیل موارد تنها به عنوان هیاهیو حساب می شوند و باید بدانید که حتی خواندن آنها هم ممکن است وقت شما را تلف کند. این طور آگهی ها فقط وقت شما را تلف کرده و پول هایتان را به تاراج می دهند. آنها هیچ اهمیتی به موفقیت و یا شکست شما نمی دهند. به گزارش آسان طب البته بیشتر افراد زمانیکه از روند کند کار خود خسته می شوند، معمولاً به چنین مواردی روی می آورند و تبلیغاتی نظیر “این همان چیزی است که شما نیاز دارید” و “ما همه چیز را برای شما آسان کرده ایم” روی می آورند. اگر آینده نگر باشید، می توانید به خوبی پیش بینی کنید که اگر برای ۶ ماه بر روی کار فعلی خود تمرکز کنید، آنوقت از تمام این پیشنهاد های جور به جور منفعت بیشتری عایدتان خواهد شد. دیگر نمی خواهیم در اینجا اشاره کنیم که در صورت رجوع نکردن به این تبلیغات، پول خود را دور نریخته و همان اندازه ای که قرار بوده بابت این تبلیغ ها پرداخت کنید را جمع می کنید.

 

منبع مطلب مقابله با نا امیدی : سایت آسان طب

http://asanteb.com/

amin TNT بازدید : 230 1393/09/09 نظرات (1)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
عکس پروژه 3dsmax
amin TNT بازدید : 294 1392/11/23 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدئو جدید , فوق العاده زیبا و جنجالی حامد فرد و نوید باقری به نام خانه ی سالمندان

آهنگساز : نوید باقری ، کارگردان : عماد قویدل

 
برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید
 
amin TNT بازدید : 402 1392/11/23 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی و جدید هیلانه با لینک مستقیم

 

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت :۱۳۹۲

کارگردان  : شهرام مسلخی

بایگران :  سحر قریشی و شهرام حقیقت دوست و شو آن عطوف

خلاصه داستان :  نویسنده ایی تصمیم میگیرد یک داستان با مزه و خنده دار بنویسد که خودش درگیر آن داستان میشود و …

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

amin TNT بازدید : 1186 1392/11/22 نظرات (0)

کارگردان: علی روئین‌ تن

موضوع: اجتماعی

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

سال تولید: ۱۳۸۷

فرمت: AVI

حجم: ۳۲۴ + ۲۷۸ مگابایت

خلاصه فیلم : دلشکسته داستان دلبستگی دو جوان با طرز فکر متفاوت و از دو خانواده مختلف است که مجبور مى شوند با هم پایان نامه بدهند بدین منظور براى آشنا کردن هم دیگر از جهان هاى خود دوستان یکدیگر را به هم نشان مى دهند.

بازیگران : خسرو شکیبایی، شهاب حسینی، محمود پاک‌نیت، رضا رویگری، فریبا کوثری، مجید مشیری، میرطاهر مظلومی، بیتا بادران، آزیتا حاجیان، شقایق فراهانی و گوهر خیراندیش

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

 

amin TNT بازدید : 205 1392/11/22 نظرات (0)

امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف چت و گفتگو با دوستان خود در چت روم ها و … می شود. سایتهایی مانند یاهو و گوگل نرم افزاری را با عنوان مسنجر در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند با دوستان خود سریعتر و راحتتر گفتگو کنند.

 

امروز در سایت نیوفان جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار مسنجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار میرود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه میتوانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در کنفرانس ها ، چت تصویری ، ارسال فایل ، چک کردن ایمیل ، حضور در روم های جهانی ، فرستان پیغام گروهی ، چت با دیگر ایمیل ها ، ویرایش فونت ، قرار دادن Status با لینک ، ارسال شکلک های متنوع ، جستجوی ایمیل ، تبادل Add list ، تعیین آواتار و … بهرمند شوید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- امکان چت کردن با کاربران عضو سایت یاهو.
- افزایش سرعت اتصال از طریق نرم افزار.
- امکان چت کردن با کاربران عضو دیگر سایتها.
- تغییرات در پنجره ی چت و اضافه شدن امکانات جدید به آن.
- تغییرات و زیبا تر شدن نمایش Add List.
- امکان ارسال و دریافت فایل تا سقف ۲ گیگابایت.
- مشاهده دوستان از طریق وب کم.
- اضافه شدن چندین اسکین مختلف و زیبا.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن اتاق کنفرانس.
- و …

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
- قابلیت چت مسقیم با دوستان خود در سایت Facebook.
- اضافه شدن بازیهای جدید به نرم افزار.
- نمایش پیغام ها و آپدیت های جدید دوستان خود از سایت های Yahoo! Pulse, Flickr, Facebook, Twitter و …
- قابلیت به اشتراک گذاری status مسنجر خود در Yahoo! Pulse, Facebook و Twitter.
- و …

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

amin TNT بازدید : 252 1392/11/22 نظرات (0)

رمز یدکی در ویندوز 8

ارزش و اهمیت کلید یدکی زمانی مشخص می‌شود که کلید اصلی مربوط به یک قفل را گم کنید! حالا فرض کنید رمز عبور ورود به ویندوز را که مشابه همان کلید ورود به منزلتان است، گم کرده‌اید! در چنین شرایطی یا باید یک کلیدساز‌/‌ قفل‌ساز ماهر پیدا کنید یا از کلیدهای یدکی کمک بگیرید! به ‌نظر شما در صورت فراموش کردن رمز عبور ورود به ویندوز نیز می‌توان از رمزهای یدکی کمک گرفت؟

برای خواندن ادامه ی متن به ادامه ی مطلب بروید

amin TNT بازدید : 259 1392/11/22 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

amin TNT بازدید : 250 1392/11/21 نظرات (0)

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در اسکایپ

اسکایپ نرم افزاری بسیار مشهور است که برای شما امکان چت و گفتگو صوتی را با دوستان از طریق اینترنت در کامپیوتر و ویندوز شما فراهم می کند. برنامه اسکایپ همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در نرم افزار Skype امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد.

 

نرم افزار Skype از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. 

 

برای دیدن مراحل به صورت تصویری به ادامه ی مطلب بروید

 

 

 

amin TNT بازدید : 224 1392/11/21 نظرات (0)

دانلود برنامه مدیریت ایمیل های یاهو Yahoo Mail v3.0.18

 

 

برنامه رسمی ایمیل یاهو

با استفاده از برنامه Yahoo Mail می توانید به راحتی ایمیل های خود را چک کرده و برای دوستان و آشنایان خود ایمیل بفرستید. این برنامه تمامی قابلیت های ایمیل یاهو را دارا می باشد و به شما اجازه می دهد بدون نیاز به مرورگر و با راحتی هرچه بیشتر ایمیل خود را چک کنید، همچنین دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد. از ویژگی های برنامه می توان به دسترسی به صندوق پیام ها، امکان ارسال ایمیل جدید، امکان انتخاب چند ایمیل برای انجام کارهای دسته جمعی، امکان دسترسی به چندین ایمیل یاهو در یک مکان و امکان تغییر تم پس زمینه اشاره کرد. 

ویژگی ها:

دارای اتصال همیشگی

امکان مدیریت چندین حساب

امکان ارسال ایمیل همراه با ارسال فایل

دسترسی به صندوق دریافت و اسپم

دارای تم های مختلف

و…

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید  

 

 

amin TNT بازدید : 255 1392/11/21 نظرات (0)

دانلود لانچر سه بعدی فوق العاده Next Launcher 3D v3.05.2

 

اگر می خواهید یک لانچر سه بعدی و همه کاره برروی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید لانچر Next Launcher 3D با محیط سه بعدی واقع گرایانه و امکانات زیاد برای شما مناسب می باشد. این لانچر دارای تنظیمات شخصی سازی فراوان وافکت های سه بعدی بسیار زیبا می باشد. همچنین می توانید به تعداد نامحدود صفحات هوم اسکرین خود را افزایش دهید.

ویژگی ها:

دارای محیط سه بعدی واقع گرایانه و منحصر به فرد

دارای افکت های سه بعدی بی نظیر

امکان ساخت و تغییر اندازه آیکون های برنامه ها

امکان نصب تم های مختلف برروی لانچر

دارای ۸ حرکت برای دسترسی به منوی برنامه ها

دارای ۷ ردیف میانبر برای دسترسی سریع به موارد موردعلاقه شما

دارای ویجت های سه بعدی زیبا

امکان افزایش صفحات هوم اسکرین به تعداد دلخواه

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

 

amin TNT بازدید : 430 1392/11/20 نظرات (0)

وایبر یکی از محبوب ترین نرم افزار های اندروید , آی او اس , سیمبین ویندوز و مکینتاش می باشد که با آپدیت عظیمی که امروز برای شما قرار داده ایم تغییرات چشم گیری در رابط کاربری برنامه به وجود آمده است و با امدن نسخه های دسکتاپ و کامپیوتر آن به رقیبی جدی برای نرم افزار هایی مانند Skype تبدیل شده است .  شما با این نرم افزار میتوانید یه صورت رایگان تنها با اتصال به اینترنت از طریق wifi و GPRS با دیگر دوستان خود که این نرم افزار را روی گوشی خود دارند مکالمه کنید یا یه آن ها پیامک بزنید. برای ثبت نام در این نرم افزار کافی است شماره خود را وارد کنید و سپس به راحتی از نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار بر روی تمام نسخه های اندروید قابل نصب است . موتور صدای جدیدی که در این نسخه قرار داده شده است کیفیت صدا را بسیار بهبود می بخشد .

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

 

 

amin TNT بازدید : 244 1392/11/18 نظرات (0)

آموزش نحوه کار کردن با فایل WIN RAR

 

گاهی از اوقات به یک مشکلی در برنامه های کامپیوتری برمی خوریم که فکر می کنیم حل کردنش کار بسیار سختی است ولی در صورتی که آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست می شود با دو تا سوال از دیگران یا گشتن تو سایت های معتبر هم جواب را پیدا کرد و هم مشکل را حل کرد. حالا ما هم قصد داریم به صورت خیلی ساده برای شما طریقه ی نصب و استفاده از یکی از برنامه های آسان و پرکاربرد را آموزش دهیم.

چگونه باید یه فایل زیپ شده رو برگردونیم؟
اول باید برنامه ی Win RAR را نصب کنیم وقتی که نصب تموم شد دقت داشته باشیم که همه ی پسوندها مخصوصا RAR و ZIP انتخاب شده باشد و در صورت علامت دار بودن گزینه ی cascaded context menus  گزینه ی finish را می زنیم.

برای خواندن ادامه ی متن به ادامه ی مطلب بروید

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    در وب سایت بیشتر به چه مطالبی بپردازیم؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 447
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 302
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 537
  • بازدید ماه : 537
  • بازدید سال : 26,749
  • بازدید کلی : 333,966